Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 1, 2011
Image Size
184 KB
Resolution
849×600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
33,128
Favourites
1,763 (who?)
Comments
201
Downloads
511
×
Hippo at market by fandygembuk Hippo at market by fandygembuk
Hello!
another personal,

Submit this is for "Sloth of the month" , June theme is Pet
so i decide to make hippo , as always, hippo! hahaha :D

still not finish yet, cause lot of rough space but yes it's okay, i'll finish up later when i get my break :D

time to back for work!

thanks fellas

done is PS, wacom
cheers!
Add a Comment:
 

Daily Deviation

Given 2011-08-04
Hippo at market by ~fat-chubby is adorable and full of motion! Vibrant colours and a great composition do the rest! ( Suggested by capricordestin and Featured by Atramina )
:iconamberseree:
AmberSeree Featured By Owner Nov 22, 2014  Professional General Artist
Love it!
Reply
:iconcharla316:
charla316 Featured By Owner Apr 24, 2012
if only they people stop being killed by them it would be an awsome pet

great drawing
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Apr 26, 2012  Professional Digital Artist
yeah we want hippo for pettt! XD

thanks :D
Reply
:iconud120182:
ud120182 Featured By Owner Feb 18, 2012  Professional Digital Artist
mantap cuy!:D powermu nde gbr2 ngene, g usah melok2 american style n manga style, hahaha
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Feb 19, 2012  Professional Digital Artist
amin :D wkwkkwkwkwk
Reply
:iconverdux:
Verdux Featured By Owner Jan 11, 2012
Im going to the market
Its dangerous, take the hippo
lol
Amazing piece
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Jan 16, 2012  Professional Digital Artist
LoL , thank you :D
Reply
:iconbleedinggumspteter:
bleedinggumspteter Featured By Owner Sep 13, 2011
I love your artwork it is amazing and different, in a really awesome way :). The detail is amazing and the concepts are really interesting. Very inspiring.
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Oct 16, 2011  Professional Digital Artist
thank you :)
Reply
:iconbleedinggumspteter:
bleedinggumspteter Featured By Owner Oct 19, 2011
No problem your art is awesome!
Reply
:iconcosmowillome:
CosmoWillome Featured By Owner Aug 9, 2011  Hobbyist Writer
Some ones not a happy shopper...maybe he's mad there aren't any clothes in his size...lol cute hippo's are my bro's fav animals!
Reply
:iconexocolumn:
exocolumn Featured By Owner Aug 5, 2011
Great work!
Reply
:iconzwey:
Zwey Featured By Owner Aug 5, 2011
gatta love the concept
Reply
:iconangie-pictures:
Angie-Pictures Featured By Owner Aug 5, 2011
Crazy work. Congratulations on the DD. :iconflowerheartplz:
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Aug 5, 2011  Professional Digital Artist
thank you :D
Reply
:iconangie-pictures:
Angie-Pictures Featured By Owner Aug 5, 2011
:huggle:
Reply
:icontanukitagawa:
TanukiTagawa Featured By Owner Aug 4, 2011
:bulletorange: Nonsense and also very funny! :lmao: Artwork and coloring very well done! :aww:
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Aug 5, 2011  Professional Digital Artist
thankyou!
Reply
:icontanukitagawa:
TanukiTagawa Featured By Owner Aug 5, 2011
:bulletorange:You´re welcome!Keep going with the good work! :pat:
Reply
:iconcat-gray-and-me78:
cat-gray-and-me78 Featured By Owner Aug 4, 2011  Student General Artist
I feel like I've seen this before at a different angle...
Reply
:iconpencilpapereraser:
PencilPaperEraser Featured By Owner Aug 4, 2011
haha! PERFECT! I love the costumes, expressions, and over all absurdity! Wonderful work!
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Aug 5, 2011  Professional Digital Artist
thankyou!
Reply
:iconreygarfaust:
ReygarFaust Featured By Owner Aug 4, 2011  Professional Photographer
Fantastic!
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Aug 5, 2011  Professional Digital Artist
thank you!
Reply
:iconmiera42:
Miera42 Featured By Owner Aug 4, 2011
a hippo the size of an elephant.... 0.o that, or those are all kids....lmao XD
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Aug 5, 2011  Professional Digital Artist
BIG HIPPO!! rawr! :D :D :D LoL
Reply
:iconmiera42:
Miera42 Featured By Owner Aug 5, 2011
XD they're dangerous enough regular size, id hate to get in the way of that one when its hungry or pissed!!! XD
Reply
:iconemblemhearts:
EmblemHearts Featured By Owner Aug 4, 2011  Hobbyist General Artist
SUDDENLY.

A hippo.
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Aug 5, 2011  Professional Digital Artist
Rawr!!
Reply
:iconninjapowa816:
ninjapowa816 Featured By Owner Aug 4, 2011
its funny ue to lack of sense being generated, but that makes it all the more awesome
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Aug 5, 2011  Professional Digital Artist
thankyou!
Reply
:iconrobonightmare:
Robonightmare Featured By Owner Aug 4, 2011  Student Writer
Guy in a lizard suit? LOL!
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Aug 5, 2011  Professional Digital Artist
yes he is! Lol :P
Reply
:iconkrateis:
Krateis Featured By Owner Aug 4, 2011
This looks so awesome!! :la: I love the random lizard guy!
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Aug 5, 2011  Professional Digital Artist
thank you :D haha!
Reply
:icongabrielangel:
GabrielAngel Featured By Owner Aug 4, 2011
This is pretty cool ^_^
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Aug 5, 2011  Professional Digital Artist
thank you! :D
Reply
:icongabrielangel:
GabrielAngel Featured By Owner Aug 5, 2011
You're welcome... I saw it and thought "Hey, that place looks familiar" .... like every other mid-eastern fish market I've been to.
Reply
:iconelemental699:
Elemental699 Featured By Owner Aug 4, 2011  Hobbyist Writer
that is big hippo! and is it wearing goggles?! XD
Reply
:icon1xladedax1:
1XLADEDAX1 Featured By Owner Aug 4, 2011  Hobbyist Traditional Artist
lmao~ XD XD
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Aug 5, 2011  Professional Digital Artist
XD XD
Reply
:iconanimle:
Animle Featured By Owner Aug 4, 2011  Hobbyist General Artist
yay for hippoes! :squee:
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Aug 5, 2011  Professional Digital Artist
Hippo!!!
Reply
:iconanimle:
Animle Featured By Owner Aug 5, 2011  Hobbyist General Artist
hahaha! :happybounce:
Reply
:iconsleepinglizards:
SleepingLizards Featured By Owner Aug 4, 2011  Hobbyist Writer
this is delightful.
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Aug 5, 2011  Professional Digital Artist
thankyou!:D
Reply
:iconchaosfive-55:
Chaosfive-55 Featured By Owner Aug 4, 2011  Hobbyist General Artist
Hungry Hungry Hippo!!!!:lmao: I'm sure I'm not the only one to say that...I hope!:O
Reply
:iconsnow-valkyrie:
snow-valkyrie Featured By Owner Aug 4, 2011  Hobbyist Digital Artist
Take cover, mad hippo! I love this image soooo much. Congratulations on your DD!
Reply
:iconb03di:
B03DI Featured By Owner Aug 4, 2011  Hobbyist Digital Artist
o0o0o0ohhhhhh.....DD...waaooowww....:jawdrop:COngratz2! hahahahah
Reply
:iconfandygembuk:
fandygembuk Featured By Owner Aug 5, 2011  Professional Digital Artist
aw aw aw aw aw, thanks bro :P hahahaha
Reply
Add a Comment: